Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

AE1033 - Gestió de Canals de Distribució

Curs 4 - Semestre 1

Sistema d'avaluació

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

50%

Elaboració de treballs acadèmics

30%

Resolució de casos

20%

Criteris de superació

La qualificació final de l'assignatura Gestió de canals de comercialització s'obtindrà de la manera següent :
 
1 . - Estudiants que en l'examen escrit hagin obtingut una nota inferior a 2, 5 de la nota màxima que es pot obtenir en aquesta part de l'avaluació ( sobre 5 ) : la qualificació final de l'assignatura serà la nota obtinguda en l'examen escrit .
 
2 . - Estudiants que en l'examen escrit hagin obtingut una nota igual o superior a 2,5  de la nota màxima que es pot obtenir en aquesta part de l'avaluació ( sobre 5 ) : la qualificació final de l'assignatura serà el resultat de sumar la nota l'examen escrit i les qualificacions obtingudes en la resta d'apartats i activitats per als quals està prevista avaluació ( " resolució de casos" i la " elaboració de treballs acadèmics" ) .
 
La superació de l'assignatura requereix l'obtenció d'una nota mínima de 5 ( sobre 10 ) .
 
Es considerarà presentat a tot aquell estudiant que es presenti a l'examen escrit .
 
Aquesta assignatura s'ha dissenyat per potenciar l'aprenentatge cooperatiu dels alumnes , així que les activitats de " resolució de casos " i la " elaboració de treballs acadèmics" es realitzaran en equip . Els alumnes que no estiguin integrats en equips en el termini proposat, renuncien a realitzar aquestes activitats , de manera que només s'avaluaran de l'activitat de " examen escrit" (5 punts sobre 10 ) . En la resolució de casos, els equips hauran de solucionar els dos casos proposats sobre la cadena de comercialització d'un producte . Aquest apartat val 2 punts i per a la seva avaluació és obligatòria la presentació dels dos casos en el temps assignat i la seva exposició oral . En el Projecte , els equips hauran de lliurar en termini , un projecte sobre la gestió del comerç minorista. Aquest apartat val tres punts i per a la seva avaluació ha de presentar-se a temps i exposar oralment . En el cas que algun dels casos o el projecte es presentin fora de termini , es valorarà zero aquest apartat (Resolució de casos o Projecte) .
 
La nota del " resolució de casos " i la " elaboració de treballs acadèmics" es tindrà en compte també en la segona convocatòria del mateix curs acadèmic , però no per a cursos posteriors .