Semestre 1
Temari
- Gestió de marca territori: la comunicación de les organizatcions està condicionada pels territoris de aplicació, per lo tant, la marca empresarial també es veu afectada de manera estratègica segons el país, regió o ciutat.
- Comunicació de crisis: La comunicació transmedia actual de les empreses, han de incloure necessàriament plans de comunicació de crisi, protocols de actuació així com mesures que fomenten la participació col.lectiva dels empleats davant situacions adverss però, especialment, que activen sistemes regulats que palien l´ efecte que produeixen a la marca i a la reputació de la mateixa.
- Tecnología aplicada a la empresa (Design thinking): Les empreses demanen una major dosi de comportament estratègic, per la qual cosa, nous processo de treball que influeixen en els perfils i als métodes, als equip i a les disciplines. Al mateix temps,, la tecnología aplicada a la empresa implica el aprofitament estratègico en pro d´ una organització actualitzada al serveix de la societat
- La economia colaborativa i la cocreació: Principals canvis a les estructures de empresa; models colaboratius; com incorporar el plà de comunicació a empresas transmedia i la importàcia que té el public a les campanyes transmedia.
- Publicitat i Relacions Públiques a les organitzacions transmedia: En aquets apartat s´inclou tot el relacionat amb eficacia, continguts, nous formats a la era de la multipantalla i, especialment, una visió de cóm el sector profesional de la comunicació publicitària s'ha adaptat als vertiginosos canvis que el mitjà digital ha generat. Sempre des d'una visió de l'agència de comunicació publicitària, especialment, la petita i mitjana agència.