SBP025 - Comunicació Corporativa: el Pla de Comunicació i la Gestió d'Intangibles

Semestre 1

Activitats

Ensenyaments teòrics

30 0
Hores presencials Hores no presencials

Ensenyaments pràctics (problemes)

5 0
Hores presencials Hores no presencials

Seminaris

5 0
Hores presencials Hores no presencials

Tutories

5 0
Hores presencials Hores no presencials

Avaluació

5 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 40
Hores presencials Hores no presencials

Treball de preparació dels exàmens

0 35
Hores presencials Hores no presencials

Competències

CE01 - Sintetitzar coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals i innovadors en el desenvolupament i/o aplicació d'idees en l'àmbit de la comunicació, tant en el context professional com d'investigació.

CE02 - Dirigir administrativa, organitzativa i funcionalment empreses de comunicació, potenciant l'autoocupació i l'emprenedoria.

CE03 - Analitzar en profunditat el camp de la direcció estratègica de la comunicació d'empreses i institucions, tant en la seua naturalesa intangible identitat visual, comunicació i cultura corporativa com en les seues interrelacions funcionals financera, comercial, de producció, etc.

CG01 - Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb els camps emergents de la comunicació.

Resultats d'aprenentatge

Gestionar estratègicament els actius intangibles de les organitzacions.

Elaborar plans estratègics comunicació corporativa.

Desenvolupar el pensament estratègic i la presa de decisions.