Semestre 1
Ensenyaments teòrics
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 63 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE01 - Formular les metes i objectius de la funció que s'ha de realitzar, a partir dels principals conceptes i models teòrics, de les demandes i recursos dels sistemes professionals i familiars.
CE06 - Discriminar bones pràctiques que ajuden a sistematitzar la seua pràctica professional en un moviment de millora contínua i de col·laboració amb els usuaris i altres professionals.
CE07 - Decidir actuacions i programes de prevenció, protecció, intervenció, i mediació que milloren les condicions de vida d'individus, famílies i grups.
CE08 - Valorar la diversitat familiar i cultural dels usuaris dels serveis d'intervenció i mediació familiar.
CG01 - Definir l'actuació professional en l'àmbit de la família com la creació de contextos d'ajuda, en el qual les relacions es caracteritzen per mostrar competència professional, comunicació, confiança, respecte, equitat i compromís.
CG03 - Comunicar eficaçment les pràctiques professionals i d'investigació i els seus resultats (divulgar, informar, sensibilitzar els actors socials i els usuaris, assessorar i supervisar altres professionals, i promoure canvis socials).
Establir programes d'acció-intervenció aplicables a les diverses situacions familiars de canvi i de risc.
Desenvolupar modalitats de suport que afavorisca la convivència a) en les famílies amb fills adolescents, b) en les famílies amb persones majors i c) en el procés que segueixen les famílies reconstituïdes.
Assessorar famílies en moments de transició utilitzant productes, tècniques i recursos adequats per a la intervenció i la mediació familiar i comunitària.
Aplicar tècniques de criança positiva i facilitar el paper educatiu dels pares en les famílies a) amb fills adolescents, b) amb persones majors i c) després de la separació dels pares.
Analitzar i avaluar contextos i situacions familiars. Comprendre les crisis normatives i de risc que ocorren en els moments de transicions vitals personals i dels entorns familiars, amb especial atenció a les ruptures familiars, a les famílies amb adolescents i famílies amb persones majors.
Adherir-se a formats d'ajuda que promoguen la potenciació dels participants i la valoració de qualsevol tipus de participació.