Semestre 1
Observació/execució de tasques i pràctiques
50%
Resolució de casos
50%
La qualificació final serà la suma de les puntuacions obtingudes mitjançant les següents proves:
Observació / execució de tasques pràctiques en classe (50%): l'assistència dels estudiants i la participació es tindrà en compte. Els professors observaran la progressió dels estudiants i l'adquisició dels principals coneixements i competències a través de la pràctica de les tasques proposades en l'aula en aquest context d'aprenentatge específic.
Resolució de casos (50%): Els estudiants haurien de preparar activitats comunicatives, de forma individual i en grup, que es deriven de les situacions professionals que necessiten ser resoltes mitjançant l'aplicació dels seus coneixements i competències de l'assignatura. Les instruccions s'explicaran en classe i els estudiants tindran temps per a preparar els casos fora de l'aula. Serà funció del docent establir els terminis per a la presentació de les activitats requerides en classe.
Ambdues parts són obligatòries. Amb la finalitat d'aprovar l'assignatura, els estudiants estan obligats a arribar al 50% en cadascuna de les proves o seccions.