Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

Sistema d'avaluació

Prova teòrica

50%

Pruova pràctica

50%

Criteris de superació

Per a aprovar l’assignatura cal superar amb un 5 o més cada una de les dues proves de què consta l’avaluació i, per tant, aconseguir desenvolupar amb un grau suficient les diferents competències valorades en cada una de les proves. 

A més a més totes les proves son recuperables a la segona convocatòria. Perquè a un alumne o a una alumna se'ls considere presentats a l'assignatura, han de realitzar les dues proves de què consta l'avaluació.


1. Treball de grup (Prova pràctica: 50%):

Es realitzaràn dos treballs al llarg de l'assignatura. Cada treball constarà de dues parts:

– La tesi defensada pel grup,

– Les conclusions elaborades a partir del debat final del bloc temàtic.

Cada treball tindrà un pes del 25% i donaran una nota idèntica a cada un dels membres del grup.

S'avaluarà mitjançant la rúbrica de treball de grup que, al mateix temps, ofereix les orientacions bàsiques per a realitzar el document escrit.

La nota mitjana dels treballs constituirà la nota final del grup que ha de ser igual o major de 5. En cas contrari, cal fer un treball de recuperació acordat amb el professorat.


2. Treball individual (Prova teòrica: 50%):

Es realitzarà una prova escrita en les quals cal fer ús dels coneixements i recursos adquirits al llarg del desenvolupament de l'assignatura.

S'avaluarà mitjançant la rúbrica de treball individual (que també ofereix les orientacions bàsiques per a realitzar el document escrit).

La nota ha de ser igual o major de 5. En cas contrari, cal fer un treball de recuperació acordat amb el professorat.

La nota individual d'aquestes proves conformarà el 35 % de la nota final d'aquesta part anomenada ". Prova teòrica".

El 15% restant d'aquesta part anomenada "prova teòrica" es conforma per:


a) Avaluació docent (Inclosa dins de la part corresponent a la "prova teòrica", amb un pes del 10%):

El professorat de l'assignatura valorarà la implicació de l'estudiantat, tant de manera presencial com en l'aula virtual (en els fòrums corresponents).

La nota d'avaluació docent conformarà el 10% de la nota final.

b) Autoavaluació de l'estudiantat (Inclosa dins de la part de la "Prova teòrica" amb un pes d'un 5%):

L'estudiantat realitzarà un informe d'autoavaluació de l'aprenentatge realitzat en l'assignatura.

Aquest informe cal argumentar-lo en funció de tres criteris bàsics:

(1) Esforç i implicació;

(2) Aprenentatges realitzats (quantitat i importància); i

(3) Productes aconseguits (Treballs realitzats).