Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
36 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 55 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
COM03 - Determinar eficaçment els objectius, prioritats, mètodes i controls per a exercir tasques mitjançant l'organització de les activitats amb els terminis i els mitjans disponibles.
COM05 - Comprendre, elaborar i saber aplicar els procediments, estratègies, activitats, recursos, tècniques i mètodes que intervenen en el procés d'ensenyament-aprenentatge amb eficiència, desenvolupant tot el curs de l'acció en tots els sectors d'intervenció professional d'activitat física i esport (ensenyament formal i informal fisicoesportiu; entrenament físic i esportiu; exercici físic per a la salut; direcció d'activitat física i esport).
COM08 - Saber orientar, dissenyar, aplicar i avaluar tècnicament i científica exercici físic i condició física en un nivell avançat, basat en l'evidència científica, en diferents àmbits, contextos i tipus d'activitats per a tota la població i amb èmfasi en les poblacions de caràcter especial com són: persones majors (tercera edat), escolars, persones amb discapacitat i persones amb patologies, problemes de salut o assimilats (diagnosticades i/o prescrites per un metge o metgessa), segons el gènere i la diversitat.
CON10 - Analitzar, identificar, diagnosticar, promoure, orientar i avaluar estratègies, actuacions i activitats que fomenten l'adhesió a un estil de vida actiu i la participació i pràctica regular i saludable d'activitat física i esport i exercici físic de manera adequada, eficient i segura per part de la ciutadania amb la finalitat de millorar la seua salut integral, benestar i qualitat de vida, i amb èmfasi en les poblacions de caràcter especial com són: persones majors (tercera edat), escolars, persones amb discapacitat i persones amb patologies, problemes de salut o assimilats (diagnosticades i/o prescrites per un metge o metgessa), segons el gènere i la diversitat.
HAB03 - Triar la millor alternativa per a actuar, seguint un procés sistemàtic i responsabilitzant-se de l'abast i de les conseqüències de l'opció presa.
- Dissenyar i desenvolupar processos d'ensenyament-aprenentatge en l'activitat física i de l'esport, amb atenció a les característiques conductuals i contextuals de les persones.
- Aplicar les principals teories del lideratge en l'esport al paper de l'entrenador o entrenadora com a líder.
- Aplicar les lleis bàsiques dels distints processos psicològics que regulen el comportament humà a l'activitat física i l'esport.
- Analitzar les relacions intergrupals i els seus efectes sobre el rendiment tant individual com grupal.