Curs 4 - Semestre 2
Metodologia didàctica
Tant a
les classes teòriques com a les classes pràctiques s'implementen diferents
estratègies metodològiques amb la intenció d'estimular al màxim l'aprenentatge
de l'alumnat, podent destacar la classe magistral participativa, la resolució
de problemes, l'aula invertida, el microensenyament, la recerca bibliogràfica i
lectura de documents especialitzats, els treballs d'ampliació de continguts,
l'aprenentatge cooperatiu, la elaboració de fitxes o informes sobre les
pràctiques, la visualització i/o anàlisi de vídeos explicatius, el debat i
l'exposició de treballs individuals o grupals.
Així mateix, s'utilitzen materials per a la construcció del coneixement i la cooperació, el foment de l'actitud crítica i analítica, l'avaluació i l'anàlisi de continguts i el desenvolupament de les tasques pròpies de l'assignatura.
Finalment, com a principals recursos didàctics, s'utilitzen l'aula virtual; diversos mitjans audiovisuals; articles científics, capítols de llibre i documents especialitzats; i aplicacions o programari específic vinculat a l'ús de les TIC.