Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
43 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
COM01 - Identificar, analitzar i definir els elements significatius que constitueixen un problema per a resoldre'l amb criteri i de manera efectiva.
COM02 - Integrar-se i col·laborar de manera activa en la consecució d'objectius comuns amb altres persones, àrees i organitzacions.
COM03 - Determinar eficaçment els objectius, prioritats, mètodes i controls per a exercir tasques mitjançant l'organització de les activitats amb els terminis i els mitjans disponibles.
COM15 - Identificar, organitzar, dirigir, planificar, coordinar, implementar i realitzar avaluació tecnicocientífica dels recursos organitzatius i recursos materials i instal·lacions esportives, inclòs el seu disseny bàsic i funcional així com adequada selecció i utilització, per a cada tipus d'activitat, amb la finalitat d'aconseguir activitats físiques i esportives segures, eficients i saludables, adaptades al desenvolupament, característiques i necessitats dels individus i la tipologia de l'activitat, espai i entitat en qualsevol mena d'organització, població, context i en qualsevol sector d'intervenció professional d'activitat física i esport i amb èmfasi per a les poblacions de caràcter especial i garantint la seguretat, eficiència i professionalitat en l'activitat exercida en el compliment de la normativa vigent.
COM16 - Articular i desplegar l'assessorament, certificació, i avaluació tecnicocientífica de les activitats físiques i esportives i els recursos en tots serveis d'activitat física i esport, contextos, entorns i sectors d'intervenció professional d'activitat física i esport així com en el disseny i elaboració d'informes tècnics en tots serveis d'activitat física i esport.
COM18 - Articular i desplegar procediments, processos, protocols, anàlisis pròpies, amb rigor i actitud científica sobre assumptes d'índole social, jurídica, econòmica, científica o ètica, quan calga i pertinent en qualsevol sector professional d'activitat física i esport (ensenyament formal i informal fisicoesportiu; entrenament físic i esportiu; exercici físic per a la salut; direcció d'activitat física i esport).
CON08 - Conèixer i saber aplicar els principis ètics i deontològics i de justícia social en l'acompliment i implicació professional així com tenir hàbits de rigor científic i professional i una actitud constant de servei a la ciutadania en l'exercici de la seua pràctica professional amb el qual es pretenga la millora, excel·lència, qualitat i eficiència.
HAB01 - Analitzar i identificar la informació rellevant d'un problema o situació, i sintetitzar-la de manera clara i concisa per a arribar a conclusions o propostes fonamentades.
HAB03 - Triar la millor alternativa per a actuar, seguint un procés sistemàtic i responsabilitzant-se de l'abast i de les conseqüències de l'opció presa.
- Identificar els possibles tipus d'equipaments, instal·lacions i espais per a l'activitat física.
- Diagnosticar el disseny funcional d'una instal·lació esportiva i proposar propostes de millora, segons principis ètics i deontològics i de justícia social en l'exercici i implicació professional.
- Conèixer les característiques bàsiques, constructives i funcionals dels principals tipus d'instal·lacions i espais d'activitat física i esport.
- Comprendre la importància dels equipaments i instal·lacions esportives per al desenvolupament professional.
- Comprendre i saber elaborar informes tècnics referents a les instal·lacions i els equipaments esportius.
- Adquirir els conceptes bàsics sobre equipaments i instal·lacions esportives i la seua normativa tècnica.
- Adquirir coneixements bàsics de l'estructura i manteniment de les instal·lacions i equipaments esportius per a estar en disposició de realitzar un pla de gestió.