Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
18 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
COM01 - Identificar, analitzar i definir els elements significatius que constitueixen un problema per a resoldre'l amb criteri i de manera efectiva.
COM02 - Integrar-se i col·laborar de manera activa en la consecució d'objectius comuns amb altres persones, àrees i organitzacions.
COM03 - Determinar eficaçment els objectius, prioritats, mètodes i controls per a exercir tasques mitjançant l'organització de les activitats amb els terminis i els mitjans disponibles.
COM05 - Comprendre, elaborar i saber aplicar els procediments, estratègies, activitats, recursos, tècniques i mètodes que intervenen en el procés d'ensenyament-aprenentatge amb eficiència, desenvolupant tot el curs de l'acció en tots els sectors d'intervenció professional d'activitat física i esport (ensenyament formal i informal fisicoesportiu; entrenament físic i esportiu; exercici físic per a la salut; direcció d'activitat física i esport).
COM10 - Desplegar un nivell avançat en la planificació, aplicació, control i avaluació dels processos d'entrenament físic i esportiu.
HAB03 - Triar la millor alternativa per a actuar, seguint un procés sistemàtic i responsabilitzant-se de l'abast i de les conseqüències de l'opció presa.
HAB05 - Comunicar i interactuar de manera adequada i eficient, en activitat física i esportiva, en contextos d'intervenció diversos, demostrant habilitats docents de manera conscient, natural i continuada.
HAB07 - Elaborar amb fluïdesa procediments i protocols per a resoldre problemes poc estructurats, imprevisibles i de creixent complexitat, amb l'articulació i desplegament d'un domini dels elements, mètodes, processos, activitats, recursos i tècniques que componen les habilitats motrius bàsiques, activitats físiques, habilitats esportives, joc, activitats expressives corporals i de dansa, i activitats en la naturalesa de manera adequada, eficient, sistemàtica, variada i integrada metodològicament per a tota la població i amb èmfasi en les poblacions de caràcter especial com són: persones majors (tercera edat), escolars, persones amb discapacitat i persones amb patologies, problemes de salut o assimilats (diagnosticades i/o prescrites per un metge o metgessa), segons el gènere i la diversitat, i en qualsevol sector d'intervenció professional d'activitat física i esport (ensenyament formal i informal fisicoesportiu; entrenament físic i esportiu; exercici físic per a la salut; direcció d'activitat física i esport).
- Resoldre problemes de creixent complexitat en a les habilitats esportives relacionades amb el bàsquet i el handbol amb èmfasi en poblacions de caràcter especial.
- Desenvolupar, planificar i avaluar les habilitats motrius en relació al bàsquet i al handbol.
- Conèixer i desplegar un nivell avançat en la planificació de l'entrenament tecnicotàctic del bàsquet i handbol.
- Comunicar i interactuar de forma adequada i eficient creant propostes motrius per a l'ensenyament-aprenentatge del bàsquet i el handbol.
- Comprendre, valorar els beneficis de l'esport col·lectiu.