Tema 1: INTRODUCCIÓ
1.1. Introducció al coneixement de mètodes i metodologies actives per a l'Ensenyament-Aprenentatge de matemàtiques (Montessori, Waldorf, Reggio Emilia, Entusiasmat, Innovamata, entre altres).
1.2. La representació gràfica en educació Infantil
1.3. Investigació en l'Ensenyament-Aprenentatge matemàtic.
Tema 2: ESTADÍSTICA I PROBABILITAT
Introducció a conceptes bàsics d'estadística i probabilitat per a l'Ensenyament-Aprenentatge en educació infantil.
Tema 3: PENSAMENT COMPUTACIONAL
Resolució de problemes a partir de reptes matemàtics plantejats per a ser resolts mitjançant robòtica educativa i activitats desconnectades (ús de jocs de taula, entre d'altres).
Tema 4: RECURSOS LITERARIS I DIGITALS
Ús de contes amb contingut matemàtic, dibuixos animats i TICs per a l'Ensenyament-Aprenentatge de les matemàtiques.
Tema 5: PROGRAMACIÓ DE SITUACIONS D'APRENENTATGE - LOMLOE
Situacions d'aprenentatge en consonància amb la normativa de la LOMLOE, fomentant una perspectiva interdisciplinària en els continguts matemàtics. Aproximació a l'Estudi de la Lliçó basat en l'enfocament japonés.