Curs 3 - Anual
Informe mestre supervisor o mestra supervisora
50%
Memòries i informes de pràctiques
40%
Participació en seminaris i/o tutories
10%
Aspectes generals a) L'assistència tant al centre de pràctiques, en horari lectiu, com als seminaris, és obligatòria per a tot l'estudiantat i, per tant, és preceptiu justificar totes les faltes o absències (no es consideren justificades les reunions amb el tutor/a de TFG o de Pràcticum). Per a més informació sobre les absències, cal consultar la taula “Conseqüències davant incidències durant el pràcticum” que es pot trobar en aquest mateix apartat. b) La valoració de l'adquisició de les competències del punt 4 es farà a partir de l'avaluació de l'informe del supervisor o supervisora, la participació en els seminaris i l'avaluació del tutor o tutora en el termini establert. Aquesta informació es presenta detallada en el Document de Pràctiques. c) Si hi ha un informe negatiu per part de supervisor/a, tutor/a o coordinador/a de pràctiques, o s'incompleix alguna de les directrius del Document de Pràctiques per a un funcionament correcte en el centre, es podria interrompre el període de l'estada en pràctiques. Davant aquesta situació, la qualificació de l'assignatura seria de suspens. Tipus de proves i qualificació La qualificació final del Pràcticum serà la següent: Les notes parcials es puntuaran sobre un total de 10 punts, i per a obtenir la nota final s'aplicarà la ponderació establerta, sempre que totes les parcials estiguen aprovades (nota igual o superior a5). La condició de No presentat es donarà si l'alumne/a no acudeix al centre educatiu durant el període presencial, no assisteix als seminaris i si no presenta cap de les tasques encomanades pel tutor/a UJI en el termini establert. El professorat pot descomptar punts per les faltes d'ortografia, fins a un màxim de 0,1 punts per falta. L'ús literal de respostes generades per IA com si foren originals es considerarà una acció fraudulenta, segons la normativa d'avaluació de la Universitat. El professorat pot descomptar 0,1 punts de la qualificació final de l'assignatura per cada ús no acadèmic de dispositius electrònics en horari de classe. S'entén per ús no acadèmic l'ús dels diferents dispositius amb intenció lúdica (per exemple: fer compres, jugar, estar atenent a xarxes sociales en l'horari lectiu), fer recerques d'informació no relacionada amb l'assignatura o altres usos que distraguen a la resta de l’alumnat de l'atenció docent (per exemple, fer selfies o mostrar fotografies als companys/ es). Conseqüències davant incidències durant el pràcticum: