Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
29 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 90 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB07 - Conèixer la dimensió pedagògica de la interacció amb els iguals i els adults i saber promoure la participació en activitats col·lectives, el treball cooperatiu i l'esforç individual.
FB15 - Crear i mantenir llaços de comunicació amb les famílies per a incidir eficaçment en el procés educatiu.
FB17 - Promoure i col·laborar en accions dins i fora de l'escola, organitzades per famílies, ajuntaments i altres institucions amb incidència en la formació ciutadana.
FB18 - Analitzar i incorporar de forma crítica les qüestions més rellevants de la societat actual que afecten l'educació familiar i escolar: impacte social i educatiu dels llenguatges audiovisuals i de les pantalles; canvis en les relacions de gènere i intergeneracionals; multiculturalitat i interculturalitat; discriminació i inclusió social i desenvolupament sostenible.
FB37 - Valorar la relació personal amb cada estudiant i la seua família com a factor de qualitat de l'educació.
FBUJI01 - Educar-se en valors i ciutadania.
FBUJI08 - Ser capaç d'afavorir la comprensió de l'impacte psicològic, social i educatiu dels llenguatges audiovisuals.
FBUJI10 - Tenir capacitat crítica per a la utilització del llenguatge audiovisual i les tecnologies de la informació i l'avaluació crítica per a la distinció progressiva entre la realitat i la representació audiovisual.
FBUJI38 - Conèixer les característiques fonamentals del món actual i la seua rellevància per a l'educació.
R18.7 - Problematitzar la realitat educativa actuar i buscar transformacions creatives a les situacions conflictives.
R18.6 - Explicar, justificar i aplicar dinàmiques comunicatives que permeten la participació de tota la comunitat educativa.
R18.5 - Crear projectes educatius des d'un enfocament participatiu i comunitari.
R18.4 - Descriure les potencialitats dels espais no formals i informals.
R18.3 - Identificar l'origen, els principis i els fonaments de l'educació en matèria de comunicació.
R18.2 - Analitzar de forma crítica els discursos mediàtics.
R18.1 - Produir discursos crítics a partir de l'anàlisi mediàtica.