Curs 3 - Semestre 1,2
Ensenyaments pràctics (problemes)
45 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
22,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (pràctiques externes)
125,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 71 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG1 - Coneixement d'una llengua estrangera.
E36 Conéixer els aspectes específics de les cures del nounat.
E37 Identificar les característiques de les diferents etapes de la infància i adolescència i els factors que condicionen el patró normal de creixement i desenvolupament.
E38 Conéixer els problemes de salut més freqüents en la infància i identificar les seues manifestacions.
E39 Analitzar les dades de valoració del xiquet, identificant els problemes d’infermeria i les complicacions que poden presentar-se.
E40 Aplicar les tècniques que integren les cures d’infermeria, establint una relació terapèutica amb els xiquets i els seus cuidadors.
E41 Seleccionar les intervencions dirigides al xiquet sa i al malalt, així com les derivades dels mètodes de diagnòstic i tractament.
E42 Ser capaç de proporcionar educació per a la salut als pares o cuidadors primaris.
OP7. Conèixer distints llenguatges no verbals.
PC Competència pràctica clínica/tutelada: Incorporar en la pràctica clínica, en institucions sanitàries i no sanitàries (acreditades que s’ajusten a la consecució d’objectius d’aprenentatge) i en entorns comunitaris, els valors professionals, competències de comunicació assistencial, raonament clínic i juí crític, integrant els coneixements, habilitats i actituds de la infermeria, basats en principis i valors, associats als objectius generals del títol i en les competències específiques que conformen la matèria.
T01. Capacitat de fer valdre els juís clínics per a assegurar que s’aconsegueixen els estàndards de qualitat i que la pràctica està basada en l’evidència.
Aquesta assignatura no presenta resultats d'aprenentatge