Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
14 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 75 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
ITI01 - Capacitat per a comprendre l’entorn d’una organització i les seues necessitats en l’àmbit de les tecnologies de la informació i les comunicacions.
ITI02 - Capacitat per a seleccionar, dissenyar, desplegar, integrar, avaluar, construir, gestionar, explotar i mantindre les tecnologies de maquinari, programari i xarxes, dins dels paràmetres de cost i qualitat adequats.
ITI05 - Capacitat per a seleccionar, desplegar, integrar i gestionar sistemes d’informació que satisfacen les necessitats de l’organització, amb els criteris de cost i qualitat identificats.
ITI07 - Capacitat per a comprendre, aplicar i gestionar la garantia i seguretat dels sistemes informàtics.
Valorar el rendiment del sistema informàtic i el nivell de satisfacció dels usuaris. (ITI01, ITI02, ITI05, ITI07)
Planificar l’atenció als usuaris i planificar i dur a terme la seua formació. (ITI01, ITI02, ITI05, ITI07)
Planificar i gestionar la política de seguretat informàtica de l’organització. (ITI07)
Dissenyar estratègies d’administració i manteniment dels sistemes i recursos informàtics de l’organització. (ITI01, ITI02, ITI05, ITI07)
Aplicar els aspectes legals i jurídics en l’administració del sistema informàtic. (ITI01, ITI02, ITI05, ITI07)
Analitzar les necessitats informàtiques dels organitzacions, comparar solucions possibles i planificar la informatització de l’organització. (ITI01, ITI02, ITI05)