Semestre 2
Ensenyaments teòrics
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 10 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE01 - Sintetitzar coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals i innovadors en el desenvolupament i/o aplicació d'idees en l'àmbit de la comunicació, tant en el context professional com d'investigació.
CE02 - Dirigir administrativa, organitzativa i funcionalment empreses de comunicació, potenciant l'autoocupació i l'emprenedoria.
CE04 - Idear i posar en marxa projectes de producció de nous serveis o productes audiovisuals, publicitaris, periodístics i d'animació infogràfica.
CE05 - Aplicar dinàmiques innovadores en els processos de comunicació, per a dur a terme nous enfocaments creatius en les tasques assignades, i en els diferents suports i formats audiovisuals, periodístics i publicitaris.
CE06 - Aplicar les diferents tècniques i eines per a oferir serveis o per a produir continguts periodístics, audiovisuals i publicitaris en els actuals entorns digitals i multimèdia des d'una perspectiva innovadora.
CE07 - Avaluar les oportunitats de negoci i els àmbits del mercat comunicatiu digital més apropiats per a posar en marxa projectes originals i innovadors.
CG01 - Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb els camps emergents de la comunicació.
CG02 - Comunicar idees, informacions i conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats en els camps de la publicitat, de la comunicació audiovisual i del periodisme.
Realitzar postproducció audiovisual: edició, etalonatge i sonorització.
Planificar, crear i gestionar un producte audiovisual de ficció.
Implementar estratègies de branded content vinculades a un contingut audiovisual.
Dirigir sessions de creativitat i usar tècniques avançades de brainstorming.
Articular estratègies narratives transmèdia vinculades a la ficció audiovisual.
Aplicar tècniques de rodatge monocàmera i multicàmera.
Aplicar tècniques de direcció d'actors.