Semestre 1
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
13 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 105 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG03 - Resolver problemas a través de una aplicación de los medios de la transformación pacífica de conflictos
CG04 - Evaluar procesos de transformación pacífica de los conflictos
CG07 - Interactuar con los compañeros a través de las actividades realizadas en relación con los estudios de paz, conflictos y desarrollo
CG08 - Reconocer la diversidad y la interculturalidad gracias al contacto continuo con estudiantado y profesorado procedente de múltiples culturas
CG12 - Seleccionar estrategias para transformar conflictos por medios pacíficos
CG14 - Identificar rasgos culturales desde una perspectiva intercultural
E05 - Promover el diálogo de forma abierta e inclusiva teniendo en cuenta los presupuestos de los estudios de paz, conflictos y desarrollo
E08 - Contrastar las diferentes perspectivas historiográficas en el marco de los estudios de paz, conflictos y desarrollo sobre momentos de paz y situaciones de conflicto en diversos periodos y contextos
E13 - Utilizar de modo claro y sin ambigüedades la terminología propia en el ámbito interdisciplinar de los estudios de paz, conflictos y desarrollo
E15 - Valorar los contenidos propios de los estudios de paz, conflictos y desarrollo en un contexto intercultural e internacional
E16 - Producir una reflexión crítica y profunda sobre la violencia, la injusticia, la desigualdad, el desarrollo y la paz en diversos contextos y tiempos
- 4.9. Entrenar en actituds filosòfiques, ètiques personals i professionals que faciliten el diàleg intercultural des del coneixement i la interpel·lació de les diverses cultures i creences.
- 4.8 Entrenar en l'anàlisi del funcionament dels organismes internacionals mitjançant exercicis de simulació com l'ONU i les seves agències, ONGs, ONGDs, aprofitant les capacitats de molts dels estudiants que treballen, o han treballat, en institucions d'aquest tipus.
- 4.5 Practicar, aprofitant la diversitat de gènere i el context intercultural de la procedència dels propis estudiants, capacitats de convivència i intercomunicació entre les diferents creences i cultures, i la reconstrucció col•lectiva dels mínims ètics compartits.
- 4.11. Exercitar en la comunicació plurilingüe, donada la procedència multilingüe dels estudiants participants amb especial èmfasi en l'anglès, espanyol i valencià que són les llengües vehiculessis del programa en la Universitat Jaume I.
- 3.7 Desenvolupar habilitats de comunicació des de les bases de la cultura de la pau i la interculturalitat tant en l'àmbit interpersonal com en el dels discursos públics.
- 3.6 Capacitar en habilitats per a l'establiment del diàleg intercultural i interreligiós.
- 2.8 Estudiar les diferents tendències conceptuals de tècniques de comunicació interpersonal i intercultural, des de les formes més humanes fins a les més mediatitzades.
- 2.1 Conèixer i diferenciar les principals escoles internacionals d'estudis i investigació per a la pau (Peace Research) des d'una perspectiva històrica i sistemàtica.