Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Ensenyaments teòrics
18 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Capacitat d'anàlisi i síntesi - Capacitat d'organització i planificació - Treball en equip - Raonament crític - Compromís ètic - Crear, planificar, gestionar i dirigir les actuacions estratègiques de màrqueting atenent als condicionants de l'entorn en què l'empresa opera - Conèixer els conceptes d'indústria i entorn competitiu - Realitzar de manera adequada una avaluació dels recursos i capacitats de l'organització - Analitzar l'avantatge competitiu de l'organització - Definir objectius, estratègies i polítiques de màrqueting
Conèixer el significat i la importància que les decisions estratègiques tenen a l'hora de mantenir i millorar la competitivitat de l'empresa actualment. Saber discernir entre informació rellevant i superficial a l'hora d'enfrontar-se als problemes estratègics de màrqueting. Dominar les eines disponibles per al desenvolupament del diagnòstic estratègic, així com valorar quan són utilitzables i quines són les seves limitacions. Valorar adequadament les decisions estratègiques de màrqueting en el marc dels diferents grups d'interès que integren l'organització. Proposar estratègies reeixides, tant basades en l'explotació d'oportunitats de mercat percebudes com en les competències distintives de l'empresa. Saber desenvolupar les habilitats de col · laboració, participació activa i constructiva. Proposar solucions creatives a problemes estratègics, recolzant-se en la intuïció i en la seva formació acadèmica. Posseir l'habilitat per buscar i presentar informació rellevant de forma estructurada, tant en aspectes de forma com de fons. Mostrar habilitat per comunicar eficaçment i discutir i defensar les argumentacions. Mostrar un esperit ètic en el comportament directiu. Mostrar un esperit crític i flexible, obert a les noves idees. Posseir una actitud positiva cap al canvi i la innovació, valors imprescindibles en un entorn turbulent.