Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Temari
PART I. FONAMENTS DE LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS>
Tema 1. Investigació de mercats i màrqueting
Tema 2. El procés d'investigació de mercats
PART II. DISSENY DE LA INVESTIGACIÓ I RECOLLIDA D'INFORMACIÓ
Tema 3. Fonts secundàries d'obtenció d'informació
Tema 4. Fonts primàries: Mètodes qualitatius de recollida d'informació
Tema 5. Fonts primàries: Mètodes quantitatius de recollida d'informació
Tema 6. Disseny del qüestionari I: Plantejament general
Tema 7. Disseny del qüestionari II: Escales de mesura
Tema 8. Treball de camp
PART III. ANÀLISI DE LA INFORMACIÓ
Tema 9. Anàlisi bàsic de la informació en la investigació de mercats
Tema 10. Aplicació de l'anàlisi de la variància, correlació i regressió lineal a la investigació de mercats
Tema 11. Aplicació de l'anàlisi de components principals i anàlisi clúster a la investigació de mercats
Tema 12. Aplicació de l'anàlisi d'escales multidimensionals i anàlisi de correspondències a la investigació de mercats
PART IV. ELABORACIÓ DE L'INFORME I APLICACIONS ESPECÍFIQUES
Tema 13. Elaboració de l'informe
Tema 14. Aplicació de la investigació de mercats a camps específics
Després d'això, el tema 5 aprofundeix en la principal eina de treball que utilitzaran els alumnes en la seva vida professional, el qüestionari, donant-se indic