Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

Temari

Temari

PART I. FONAMENTS DE LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS>

Tema 1. Investigació de mercats i màrqueting

Tema 2. El procés d'investigació de mercats

PART II. DISSENY DE LA INVESTIGACIÓ I RECOLLIDA D'INFORMACIÓ

Tema 3. Fonts secundàries d'obtenció d'informació

Tema 4. Fonts primàries: Mètodes qualitatius de recollida d'informació

Tema 5. Fonts primàries: Mètodes quantitatius de recollida d'informació

Tema 6. Disseny del qüestionari I: Plantejament general

Tema 7. Disseny del qüestionari II: Escales de mesura

Tema 8. Treball de camp

PART III. ANÀLISI DE LA INFORMACIÓ

Tema 9. Anàlisi bàsic de la informació en la investigació de mercats

Tema 10. Aplicació de l'anàlisi de la variància, correlació i regressió lineal a la investigació de mercats

Tema 11. Aplicació de l'anàlisi de components principals i anàlisi clúster a la investigació de mercats

Tema 12. Aplicació de l'anàlisi d'escales multidimensionals i anàlisi de correspondències a la investigació de mercats

PART IV. ELABORACIÓ DE L'INFORME I APLICACIONS ESPECÍFIQUES

Tema 13. Elaboració de l'informe

Tema 14. Aplicació de la investigació de mercats a camps específics



Després d'això, el tema 5 aprofundeix en la principal eina de treball que utilitzaran els alumnes en la seva vida professional, el qüestionari, donant-se indic