Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 2
Metodologia didàctica
El
desenvolupament de l'assignatura s'estructura en quatre Activitats
formatives: Ensenyaments teòrics, Ensenyaments pràctics (Problemes),
Ensenyaments pràctics (Laboratori), i Treball personal. Aquestes activitats estaran catalogades com presencials i no
presencials, segons si estan pensades per ser realitzades en o fora de
l'horari de classe, respectivament.
En
els Ensenyaments teòrics s'emprarà la metodologia de lliçó magistral
per a la presentació de conceptes i procediments fonamentals, així com
Resolució d'exercicis i problemes mitjançant plantejament de tasques
pràctiques relacionades amb l'aplicació d'aquests conceptes fonamentals.
Part d'aquests exercicis i problemes es realitzaran en horari no presencial. A més, per a la seva resolució, requeriran que l'alumne busqueinformació més enllà de la presentada a la Lliçó Magistral i els
exercicis i problemes resolts, mitjançant recerques bibliogràfiques i
altres fonts d'informació.
En
els Ensenyaments pràctics (Problemes) se centraran en l'aplicació
pràctica, sense utilitzar l'ordinador, dels conceptes i procediments
introduïts en classe de teoria. Aquestes
classes es dedicaran a la Resolució d'exercicis i problemes plantejats
en uns butlletins de problemes, excepte dos d'elles, que estaran
destinades a la realització, en horari presencial, d'Exàmens orientats a
avaluar la capacitat de l'alumnat per resoldre els tipus de problemes
plantejats en aquestes classes. Aquests Exàmens estaran indicats en la planificació de l'assignatura.
Finalment,
els Ensenyaments pràctics (Laboratori) tindran com a finalitat
l'aplicació pràctica mitjançant Treball de Laboratori, utilitzant
l'ordinador, dels conceptes i procediments treballats en les sessions de
teoria i problemes. El treball en aquestes classes es basarà en Resolució d'exercicis i problemes i serà avaluat en horari presencial. La durada de cadascuna de les parts anteriors en cada sessió de
laboratori serà determinada pel/per la professor/a responsable de la
mateixa.
La
metodologia d'ensenyament aquí reflectida, així com la manera en què la
mateixa s'ha estructurat/organitzat és d'acord amb les indicacions
reflectides en la memòria verificada del grau