Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

ES2021 - Didàctica de l’Educació Física I

Curs 3 - Semestre 1

Activitats

Ensenyaments teòrics

28 0
Hores presencials Hores no presencials

Ensenyaments pràctics (problemes)

30 0
Hores presencials Hores no presencials

Avaluació

2 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 70
Hores presencials Hores no presencials

Treball de preparació dels exàmens

0 20
Hores presencials Hores no presencials

Competències

CG03 - Resolució de problemes

CG05 - Capacitat d'organització i planificació

CG08 - Adaptació a noves situacions

CG09 - Habilitats en les relacions interpersonals

CE1.1 - Comprendre, elaborar i saber aplicar els procediments, estratègies, activitats, recursos, tècniques i mètodes que intervenen en el procés d'ensenyament-aprenentatge amb eficiència, i desenvolupar tot el curs de l'acció en tots els sectors d'intervenció professional d'activitat física i esport (ensenyament formal i informal fisicoesportiu; entrenament físic i esportiu; exercici físic per a la salut; direcció d'activitat física i esport).

CE1.2 - Dissenyar i aplicar el procés metodològic integrat per l'observació, reflexió, anàlisi, diagnòstic, execució, avaluació tecnicocientífica i/o difusió en diferents contextos i en tots els sectors d'intervenció professional de l'activitat física i de l'esport.

CE1.3 - Comunicar i interactuar de manera adequada i eficient, en activitat física i esportiva, en contextos d'intervenció diversos, i demostrar habilitats docents de manera conscient, natural i continuada.

CE4.1 - Elaborar amb fluïdesa procediments i protocols per a resoldre problemes poc estructurats, imprevisibles i de creixent complexitat, i articular i desplegar un domini dels elements, mètodes, processos, activitats, recursos i tècniques que componen les habilitats motrius bàsiques, activitats físiques, habilitats esportives, joc, activitats expressives corporals i de dansa, així com activitats en la naturalesa, de manera adequada, eficient, sistemàtica, variada i integrada metodològicament per a tota la població i amb èmfasi en les poblacions de caràcter especial com són: persones majors (tercera edat), escolars, persones amb discapacitat i persones amb patologies, problemes de salut o assimilats (diagnosticades i/o prescrites per un metge), atenent el gènere i la diversitat i en qualsevol sector d'intervenció professional d'activitat física i esport (ensenyament formal i informal fisicoesportiu; entrenament físic i esportiu; exercici físic per a la salut; direcció d'activitat física i esport).

Resultats d'aprenentatge

- Seleccionar el material i l'equipament més adequat per a l'objectiu plantejat en el disseny i posada en pràctica d'una sessió d'educació física.

- Impartir sessions d'educació física estructurant vocabulari i ordenació en la informació en el procés d'ensenyament-aprenentatge en poblacions de diferents grups d'edat.

- Dissenyar sessions d'educació física de manera organitzada.

- Dissenyar i seleccionar les tasques motrius més adequades per a l'objectiu plantejat en el disseny i posada en pràctica d'una sessió d'educació física en grups de població de diferents edats.

- Conèixer i saber aplicar els recursos metodològics més apropiats segons el grup de població al qual va dirigida la sessió d'educació física.