Curs 1 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB16 - Conéixer i saber exercir les funcions de tutor i orientador en relació amb l'educació familiar.
FB24 - Comprendre que la dinàmica diària en educació infantil és canviant en funció de cada estudiant, grup i situació i saber ser flexible en l'exercici de la funció docent.
FB25 - Valorar la importància de l'estabilitat i la regularitat en l'entorn escolar, els horaris i els estats d'ànim del professorat com a factors que contribueixen al progrés harmònic i integral dels estudiants.
FB29 - Situar l'escola infantil en el sistema educatiu espanyol, en el context europeu i en l'internacional.
FB35 - Participar en l'elaboració i seguiment de projectes educatius d'educació infantil en el marc de projectes de centre i en col·laboració amb el territori i amb altres professionals i agents socials.
FB36 - Conéixer la legislació que regula les escoles infantils i la seua organització.
R05.22 - Aplicar la legislació vigent a contextos educatius en general i en especial a l'etapa d'educació infantil.
R05.21 - Saber interpretar la legislació actual en matèria educativa.
R05.20 - Conéixer la legislació educativa vigent relativa a l'organització de les institucions escolars.
R05.19 - Reconéixer el paper que exerceixen altres professionals i agents socials en l'elaboració del projecte educatiu.
R05.18 - Analitzar projectes educatius d'escoles d'educació infantil.
R05.17 - Disposar de criteris per a analitzar experiències innovadores en educació infantil en el marc europeu.
R05.16 - Reflexionar sobre la influència que exerceixen les emocions del docent en l'exercici de la seua pràctica professional.
R05.15 - Conèixer les condicions necessàries per a promoure l'estabilitat i la regularitat en l'entorn escolar en educació infantil.
R05.14 - Valorar la capacidad de adaptación como elemento fundamental en la educación infantil
R05.13 - Analitzar críticament els marcs teòrics relatius a l'organització de les institucions escolars.
R05.12 - Tenir en compte la importància de la flexibilitat en la labor i tasca docent.
R05.11 - Comprendre que l'etapa d'educació infantil és canviant en funció de cada grup, alumne i situació.
R05.10 - Saber orientar l'alumnat d'educació infantil en l’àmbit acadèmic, personal i social.
R05.09 - Valorar la importància del treball col·laboratiu entre professionals per a l'elaboració i seguiment del projecte educativo.
R05.08 - Comprendre el sentit i la finalitat del projecte educatiu en l'educació infantil.
R05.07 - Identificar característiques fonamentals de l'educació infantil a Espanya en comparació amb altres països de la Unió Europea.
R05.06 - Valorar la necessitat d'estabilitat com a criteri de qualitat educativa.
R05.05 - Identificar les funcions del tutor per a guiar les famílies en la tasca d'educar els seus fills i filles.
R05.04 - Identificar els elements que componen el projecte educatiu.
R05.03 - Analitzar ells factors que puguen afavorir el disseny d'ambients estables en l'etapa d'educació infantil.
R05.02 - Reconèixer la relació amb l'equip docent així com amb altres instàncies socials com un element necessari per a promoure l'educació integral de l'alumnat.
R05.01 - Reconéixer el paper de l'escola infantil en el sistema educatiu espanyol i europeu.