Criteris de superació
El desenvolupament de l'assignatura és eminentment pràctic i gran part de la feina de la mateixa es realitza a classe.
L'avaluació de l'assignatura es realitzarà a partir de tres proves diferents. La primera suposarà el 60% de la nota final i consistirà en un treball que ha de recollir activitats vivencials i manipulatives amb els materials didàctics estudiats a classe adaptades al curs i currículo en el qual es realitzaran les practiques, donant peu a la seva implementació i reflexió a partir de els resultats obtinguts. Un altre 20% de la mateixa correspon a el disseny i construcció de materials didàctics ideats per l’estudiantat i el 20% restant s'obtindrà per mitjà de la realització d'un examen escrit sobre els continguts treballats al llarg de el curs. Perquè un estudiant es consideri presentat a l'assignatura ha de haver-se presentat a les tres proves evaluatives. En cas contrari la qualificació final de l'assignatura serà "No presentat".
Per poder sumar les notes de les diferents proves que componen l'avaluació i obtenir d'aquesta manera la qualificació final de l'assignatura, la nota de cadascuna d'aquelles ha de ser igual o superior a 4 sobre 10. Si per obtenir la qualificació d'alguna de les proves parcials es realitzen diferents activitats acadèmiques amb notes individualitzades, cadascuna d'elles també haurà de ser igual o superior a 4 sobre 10 per comptabilitzar en el còmput de la prova corresponent.
En la 2ª convocatòria del mateix curs acadèmic només caldrà repetir aquelles proves d'avaluació que no hagen superat el 4 a la 1ª convocatòria. En cas de no superar l'assignatura en aquestes dues convocatòries, l'alumne s'ha de presentar en un altre curs acadèmic. En cap cas es reservaran notes d'un curs acadèmic per un altre.
NOTA: El professorat podrà descomptar punts per les faltes d'ortografia que es troben en les activitats d'avaluació.