Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 75 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DDUJI63 - Adquirir conceptes en aspectes visuals i tàctils
DDUJI64 - Adquirir destreses en la manipulació de materials i eines.
DDUJI65 - Adquirir habilitats en l'organització espacial
DDUJI66 - Adquirir sensibilitat sobre la forma en volumen
DDUJI67 - Aprendre a organizar activitats escultòriques individuals i col·lectives
DDUJI68 - Potenciar la imaginació i l'originalitat en les experiències de construcció
DDUJI69 - Saber apreciar la relació entre allò que s'ha construït i la realitat vivencial.
DDUJI70 - Valorar el joc amb materials variats.
R36.8 - Elaborar materials didàctics, originals sobre el volum i que puguen ser adaptats a la realitat escolar on s'apliquen.
R36.7 - Analitzar diferents referències artístiques, estudiar els aspectes didàctics que transmeten, conèixer la importància de la seua projecció social i ser capaç d'apreciar i gaudir de les visites a museus o exposicions.
R36.6 - Organitzar els materials segons les seues possibilitats tècniques i expressives aplicades al volum.
R36.5 - Saber utilitzar els equips i materials ceràmics coneixent les seues característiques i aplicacions.
R36.4 - Utilitzar materials i tècniques artístiques explorant les seues qualitats plàstiques i expressives aplicades a creacions pròpies.
R36.3 - Saber dissenyar, programar, realitzar i avaluar els aprenentatges artístics ceràmics en el context escolar de 3 a 6 anys.
R36.2 - Implicar-se en la realització de treballs plàstics i didàctics col·laborant en xicotets i grans grups, apreciant la participació i el treball cooperatiu.
R36.1 - Analitzar diferents estils d'autors ceramistes, experiències i plantejaments educatius en educació artística i la seua repercussió en les propostes curriculars.