Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD10 - Conèixer el currículum de llengua i lectoescriptura d'aquesta etapa així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents.
DD11 - Afavorir les capacitats de parla i d'escriptura.
DD15 - Conèixer el procés d'ensenyança-aprenentatge inicial de la llengua escrita.
DD17 - Reconèixer i valorar l'ús adequat del llenguatge verbal i no verbal.
DD18 - Conèixer i utilitzar adequadament recursos per a l'animació a la lectura i a l'escriptura.
DDUJI07 - Conèixer els principis d'ensenyament-aprenentatge de llengües en contacte.
FB04 - Reconèixer i comprendre les capacitats cognitives i comunicatives característiques d'aquesta etapa (0-6 anys).
R11.8 - Identificar i utilitzar tècniques d'intercomprensió de llengües.
R11.7 - Desenvolupar estratègies per a fomentar la comprensió lectora i l'expressió escrita de l'alumnat en contexts diferenciats.
R11.6 - Reconèixer, simular i modelar usos del llenguatge verbal oral i del no verbal.
R11.5 - Tenir els coneixements i saber utilitzar les estratègies metodològiques que faciliten i estimulen el desenvolupament de les capacitats cognitives i comunicatives dels xiquets i xiquetes de 0 a 6 anys relacionades amb l'adquisició del llenguatge escrit.
R11.4 - Analitzar i argumentar l'ús adequat o no del llenguatge escrit.
R11.3 - Identificar i analitzar les interferències lingüístiques que es produeixen a conseqüència del contacte de llengües.
R11.2 - Conèixer els diferents registres i usos de la llengua escrita i reconèixer, en les produccions infantils escrites, el pas de l'oralitat a l'escriptura.
R11.1 - Aplicar el currículum de llengua espanyola als materials didàctics per a adaptar-los a les capacitats cognitives i comunicatives dels xiquets i xiquetes de 0 a 6 anys.