Curs 4 - Anual
Ensenyaments teòrics
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB24 - Dominar les tècniques d’observació i registre.
FB26 - Saber analitzar les dades obtingudes, comprendre críticament la realitat i elaborar un informe de conclusions.
FBUJI45 - Conèixer instruments per a comunicar resultats de l’avaluació a les diferents audiències implicades (pares, alumnes, companys, etc.).
FBUJI46 - Participar en projectes d’investigació relacionats amb l’ensenyament i l’aprenentatge, introduint propostes d’innovació encaminades a la millora de la qualitat educativa.
FBUJI47 - Ser capaç de crear, seleccionar i avaluar materials curriculars destinats a promoure l’aprenentatge a través d’activitats amb sentit per a l’alumnat d’estes edats.
FBUJI48 - Ser capaç d’utilitzar l’avaluació, en la seua funció pròpiament pedagògica i no merament acreditativa, com a element regulador i promotor de la millora de l’ensenyament, de l’aprenentatge i de la seua pròpia formació.
FBUJI49 - Ser capaç d’utilitzar l’observació sistemàtica com a principal instrument d’avaluació global, formativa i contínua de les capacitats dels alumnes.
R27.3 - Elaboració d'un informe de resultats del projecte d'innovació per a diferents audiències.
R27.2 - Realitzar un projecte d'innovació.
R27.1 - Dissenyar instruments d'avaluació de diferents tipus.