Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB19 - Comprendre que la dinàmica diària en educació infantil és canviant en funció de cada estudiant, grup i situació i saber ser flexible en l’exercici de la funció docent.
FB20 - Valorar la importància de l’estabilitat i la regularitat en l’entorn escolar, els horaris i els estats d’ànim del professorat com a factors que contribueixen al progrés harmònic i integral dels estudiants.
FB21 - Saber treballar en equip amb altres professionals de dins i fora del centre en l’atenció a cada estudiant, així com en la planificació de les seqüències d’aprenentatge i en l’organització de les situacions de treball en l’aula i en l’espai de joc, identificant les peculiaritats del període 0-3 i del període 3-6.
FB22 - Atendre les necessitats dels estudiants i transmetre, seguretat, tranquil·litat i afecte.
R32.6 - Treballar en equip amb els companys i companyes, transmetre afecte i tranquil·litat i conèixer la importància que aquestes actituds suposen en l'activitat professional com a mestre o mestra
R32.5 - Diferenciar les necessitats i peculiaritats del període de 0 a 3 anys i el de 3 a 6 anys.
R32.4 - Organitzar les situacions de treball de l'aula d'infantil.
R32.3 - Explicar i reflexionar sobre els factors personals del mestre o mestra que poden contribuir al progrés de l’estudiantat.
R32.2 - Saber adaptar-se i ser flexible davant les situacions canviants de l'aula.
R32.1 - Reflexionar sobre la importància de contribuir a la cultura de la pau des de l'educació i des de la tasca de mestre o mestra.