Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DDUJI42 - Aprendre a entendre les formes de vida i els paisatges presents des del context del passat
DDUJI43 - Conèixer les fonts històriques adequades al contingut de l’assignatura.
DDUJI44 - Identificar el mètode apropiat per a registrar cada tipus d’informació aplicant les estratègies d’investigació dels historiadors.
DDUJI45 - Proporcionar als alumnes la comprensió de les seues arrels culturals i de les herències compartides
DDUJI46 - Ser capaç d’elaborar materials didàctics referents a l’assignatura, originals i que puguen ser adaptats a la realitat escolar.
R35.6 - Reconèixer les fonts i els elements del passat que tenen valor i capacitat d'explicació històrica.
R35.5 - Comprendre com s'han configurat les formes de vida actual i els paisatges del present des del context original en el passat.
R35.4 - Construir recursos i materials didàctics d'aprenentatge per a analitzar les formes de vida del passat i els seus paisatges.
R35.3 - Analitzar amb mètode científic qualsevol tipus de font d'informació del passat.
R35.2 - Identificar la singularitat d'una cultura pròpia i les aportacions d'altres cultures amb el pas del temps.
R35.1 - Aplicar eines didàctiques variades per a mostrar processos de canvi i esdeveniments històrics des d'una perspectiva global.