Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB03 - Conèixer els fonaments d'atenció precoç.
FB08 - Identificar disfuncions cognitives. Saber incorporar a l'aula els recursos necessaris per a atendre les necessitats derivades d'aquestes.
FB09 - Identificar disfuncions relacionades amb l'atenció, emoció i relació social. Saber incorporar a l'aula els recursos necessaris per a atendre les necessitats derivades d'aquestes.
FB11 - Reconèixer i identificar disfuncions cognitives.
FB13 - Saber informar altres professionals especialistes per a abordar les necessitats educatives especials.
FB14 - Adquirir recursos per a afavorir la integració educativa de l'estudiantat amb dificultats.
FB21 - Identificar trastorns en el son, l'alimentació, el desenvolupament psicomotor, l'atenció i la percepció auditiva i visual.
FB22 - Col·laborar amb els i les professionals especialitzats per a solucionar aquests trastorns.
FB23 - Detectar carències afectives, alimentoses i de benestar que pertorben el desenvolupament físic i psíquic adequat de l'estudiantat.
FB32 - Dominar les tècniques d'observació i registre.
FBUJI02 - Identificar disfuncions de caràcter físic i sensorial. Saber incorporar a l'aula els recursos necessaris per a atendre les necessitats derivades d'aquestes.
FBUJI37 - Identificar disfuncions relacionades amb la comunicació i relació social.
FBUJI41 - Reconèixer i identificar dèficits sensorials, motors i psicomotors.
FBUJI42 - Reconèixer i identificar trastorns de conducta.
FBUJI43 - Reconèixer i identificar trastorns profunds del desenvolupament.
FBUJI44 - Reconèixer i valorar la superdotació.
FBUJI45 - Conèixer instruments per a comunicar resultats de l'avaluació a les diferents audiències implicades (pares i mares, alumnat, companys i companyes, etc.).
R33.6 - Emprar eficaçment diferents materials, mètodes i estratègies per a la col·laboració en el tractament de patrons atípics en diferents àrees del desenvolupament (social, emocional, cognitiva, sensorial i psicomotora).
R33.5 - Identificar i reconèixer eficaçment factors de risc que puguen afavorir els trastorns del desenvolupament (individuals i del context familiar i escolar).
R33.4 - Emprar eficaçment diferents materials, mètodes i estratègies per a fomentar la inclusió de xiquets i xiquetes amb trastorns del desenvolupament a l'aula ordinària d'educació infantil i la continuïtat de la intervenció en la llar.
R33.3 - Emprar eficaçment diferents materials, mètodes i estratègies per a la col·laboració en la detecció precoç de patrons atípics en diferents àrees del desenvolupament (social, emocional, cognitiva, sensorial i psicomotora).
R33.2 - Identificar i classificar eficaçment les característiques lligades als trastorns del desenvolupament més comuns en xiquets i xiquetes d'educació infantil.
R33.1 - Identificar i reconèixer eficaçment les dificultats dels xiquets i xiquetes amb trastorns del desenvolupament en un període primerenc del desenvolupament (0 a 6 anys).