Curs 3 - Anual
Ensenyaments teòrics
37 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
31 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 100 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD21 - Conèixer la metodologia i els recursos apropiats que han d’utilitzar-se en els processos d’ensenyament/aprenentatge de l’educació plàstica i visual.
DD26 - Promoure processos d’empatia i desenvolupar la sensibilitat i la capacitat de comprensió envers l’expressió plàstica i visual aliena.
DDUJI28 - Conèixer les diferents concepcions i teories sobre el dibuix infantil, així com apreciar-lo i valorar-lo.
DDUJI29 - Conèixer les manifestacions del llenguatge plàstic infantil i el seu desenvolupament evolutiu.
DDUJI30 - Fomentar l’enriquiment de les percepcions visuals i tàctils del xiquet i la xiqueta, incloent-hi l’observació, distinció, relació, selecció, judici, interpretació, anàlisi i síntesi vinculats a aquestes.
DDUJI31 - Potenciar la valoració personal i els vincles afectius dels seus alumnes amb l’experiència artística.
DDUJI32 - Ser capaç de dissenyar, aplicar i avaluar activitats i materials que fomenten la creativitat infantil.
DDUJI33 - Ser capaç de dissenyar, programar, realitzar i avaluar l’aprenentatge artístic en l’educació infantil.
R23.8 - Saber implicar-se en la realització de treballs plàstics i didàctics col·laborant en xicotets i grans grups, apreciant la participació i el treball cooperatiu.
R23.7 - Saber analitzar i aplicar les propostes metodològiques plantejades en l'assignatura i ser capaç de contrastar opinions raonades i intercanviar punts de vista amb els companys i companyes de classe referents als temes tractats en l'aula.
R23.6 - Saber proposar i programar activitats plàstiques amb finalitats didàctiques relacionades amb els continguts teòrics de l'assignatura.
R23.5 - Utilitzar el llenguatge plàstic amb finalitats expressives i/o comunicatius de manera autònoma, creativa i flexible.
R23.4 - Saber explicar els conceptes de l'educació artística en el context educatiu.
R23.3 - Aplicar els conceptes adquirits, avaluar el procés i els resultats, realitzar una anàlisi crítica per a saber introduir rectificacions.
R23.2 - Saber utilitzar materials i tècniques artístiques i conèixer les seues qualitats plàstiques i expressives aplicades a les obres o produccions de la cultura visual.
R23.1 - Ser capaç de comprendre i analitzar els dibuixos dels xiquets i xiquetes de 3 a 6 anys.