Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 65 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 25 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DDUJI07 - Conèixer els principis d'ensenyament-aprenentatge de llengües en contacte.
DDUJI09 - Desenvolupar la llengua oral així com la producció escrita en anglès, parant una atenció especial a les noves tecnologies com a instruments de comunicació a llarga distància.
DDUJI10 - Desenvolupar els recursos d'aprenentatge de la llengua anglesa en contexts multilingües a través d'actituds i representacions positives i d'obertura a la diversitat lingüística i cultural en l'aula.
DDUJI24 - Conèixer les bases cognitives, lingüístiques i comunicatives de l'adquisició de les llengües primeres, per a realitzar una primera aproximació a l'adquisició de la llengua anglesa.
DDUJI25 - Conèixer les principals corrents didàctiques de l' ensenyament de les llengües estrangeres i la seua aplicació en l'aula de llengua anglesa, en els diferents nivells establits en el currículum.
DDUJI26 - Planificar què es vol ensenyar i avaluar, així com la selecció i elaboració d'estratègies d'ensenyament, tipus d'activitats i materials de classe per a l'aula de llengua anglesa.
DDUJI27 - Seleccionar i dissenyar material educatiu procedent tant de la literatura infantil en llengua anglesa com dels mitjans de comunicació audiovisuals i escrits.
R20.10 - Conèixer les bases teòriques i metodològiques de l'aprenentatge integrat de llengua i continguts i els principals enfocaments plurals d'ensenyança de llengües i la seua adaptació al context social i legislatiu valencià.
R20.09 - Identificar els principals mites, judicis de valor i conceptes erronis relacionats amb l'aprenentatge de primeres llengües i addicionals en la pròpia història lingüística i la dels companys i companyes.
R20.08 - Desenvolupar criteris de qualitat d'obres de literatura infantil i juvenil i audiovisuals en llengua anglesa enfocats a l'ús didàctic d'aquests materials, atenent als conceptes bàsics d'aprenentatge i ensenyament de llengües estrangeres en contexts multilingües.
R20.07 - Justificar amb arguments científics l'elecció o l'elaboració d'activitats didàctiques en llengua anglesa que promoguen una educació en i per a la diversitat lingüística i cultural, allunyant-se d'estereotips i folklorismes.
R20.06 - Interpretar articles d'investigació i divulgatius que exposen les principals teories sobre ensenyament-aprenentatge de llengües en contacte, relacionant els coneixements previs i actuals.
R20.05 - Proposar materials literaris i audiovisuals adequats a la programació o seqüència didàctica pròpia, responent als criteris de qualitat consensuats.
R20.04 - Dissenyar una programació o seqüència didàctica original per a l'ensenyament de continguts no lingüístics a través de l'anglès, atenent a la realitat sociolingüística de l'entorn i l'alumnat.
R20.03 - Relacionar la normativa educativa amb els conceptes teòrics treballats sobre l'aprenentatge de llengües en contacte i, més específicament, sobre l'aprenentatge de llengües estrangeres.
R20.02 - Distingir les característiques d'ensenyament-aprenentatge de primeres llengües i de llengües estrangeres o addicionals a partir d'enfocaments psicolingüístics, cognitius i socioculturals.
R20.01 - Il·lustrar els aprenentatges extrets dels documents teòrics de l'assignatura a través d'exposicions orals i escrites d'argumentaris i programacions originals elaborades pel mateix alumnat.