Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
21 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
9 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB10 - Reconèixer i identificar de forma conceptual les dificultats d'aprenentatge.
FB12 - Reconèixer i identificar disfuncions relacionades amb l'atenció.
FB13 - Saber informar altres professionals especialistes per a enfocar les necessitats educatives especials.
FB14 - Adquirir recursos per a afavorir la integració educativa d'estudiantat amb dificultats.
FB15 - Crear i mantenir llaços de comunicació amb les famílies per a incidir eficaçment en el procés educatiu
FBUJI35 - Avaluar i diagnosticar les dificultats en l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura.
FBUJI36 - Avaluar i diagnosticar les dificultats en l'aprenentatge del raonament lògic i matemàtic.
FBUJI42 - Reconèixer i identificar trastorns de conducta.
FB09 -Identificar disfuncions relacionades amb l'atenció, l'emoció i la relació social. Saber incorporar a l'aula els recursos necessaris per a atendre les necessitats derivades d'aquestes.
R26.5 - Poder actuar en la prevenció i intervenció sobre els problemes d'aprenentatge en aquesta etapa educativa.
R26.4 - Saber reconèixer els factors de risc i resiliència de les dificultats d'aprenentatge que poden aparèixer en l'etapa d'educació infantil.
R26.3 - Valorar la importància de la família i l'escola en el desenvolupament i prevenció dels problemes d'aprenentatge en educació infantil.
R26.2 - Desenvolupar criteris, acords amb plantejaments inclusius, vàlids per a atendre a les dificultats d'aprenentatge en l'etapa d'educació infantil.
R26.1 - Conèixer les diferents dificultats d'aprenentatge en sentit ampli i els models de resposta a aquestes que poden trobar en les aules d'educació infantil.