Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD23 - Saber utilitzar el joc com principal recurs didàctic, així com dissenyar activitats d'aprenentatge basades en principis lúdics.
DDUJI18 - Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió-integració del grup/classe (adaptació, consolidació, cohesió...).
DDUJI19 - Potenciar l'ús del llenguatge corporal per a aconseguir una millor expressió, respectar el treball propi i desenvolupar habilitats socials.
DDUJI20 - Promoure el joc simbòlic i de representació de rols com a principal mitjà de coneixement de la realitat social.
DDUJI21 - Ser capaç de crear propostes motrius adequades a cada grup d'edat en l'etapa d'educació infantil.
DDUJI22 - Ser capaç de desenvolupar els hàbits d'autonomia personal i el respecte a les normes de convivència en el seu alumnat.
DDUJI23 - Ser capaç de seleccionar materials i espais adequats per a la realització dels jocs motrius en educació infantil.
FB06 - Saber promoure l'adquisició d'hàbits entorn de l'autonomia, la llibertat, la curiositat, l'experimentació, la imitació, l'acceptació de normes i de límits i el joc simbòlic i heurístic.
P05 - Participar en l'activitat docent i aprendre a saber fer, actuant i reflexionant des de la pràctica.
R13.7 - Transmetre valors als xiquets i xiquetes a través del treball dels continguts de l'expressió corporal i el joc (cooperació, solidaritat, respecte...).
R13.6 - Utilitzar el moviment com a eina d'aprenentatge i de socialització, entenent la importància d'aquest en l'etapa d'infantil.
R13.5 - Planificar el treball d'expressió corporal dins de la programació general de l'etapa d'educació infantil.
R13.4 - Aplicar un ampli ventall de propostes de treball de l'expressió corporal.
R13.3 - Utilitzar el joc motriu de forma adequada en funció de les intencionalitats educatives que es persegueixen.
R13.2 - Treballar el desenrotllament socioemocional a través d'activitats lúdiques i expressives.
R13.1 - Treballar l'expressió corporal adequadament al nivell de desenvolupament dels xiquets i xiquetes.