Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD05 - Adquirir coneixements sobre l’evolució del pensament, els costums, les creences i els moviments socials i polítics al llarg de la història
DD07 - Elaborar estratègies per a l’aprenentatge del medi social i cultural
DDUJI14 - Buscar informació mitjançant fonts escrites, orals i TIC.
DDUJI15 - Conéixer els grups socials i de les manifestacions culturals del seu entorn.
DDUJI16 - Dissenyar unitats didàctiques de l’àrea de experiència social i cultural.
DDUJI17 - Identificar els continguts del medi social i cultural en el disseny curricular d’Educació Infantil.
R12.7 - Reconèixer el valor de les manifestacions culturals com a testimoni d'altres èpoques i forma d'expressió a preservar i transmetre.
R12.6 - Identificar i seleccionar críticament fonts d'informació.
R12.5 - Utilitzar el coneixement social per a interpretar i actuar en els fenòmens de la vida quotidiana.
R12.4 - Mostrar que s'identifiquen, practiquen i defenen actituds de sostenibilitat davant del medi natural.
R12.3 - Construir recursos didàctics i activitats d'aprenentatge del medi social i cultural.
R12.2 - Identificar les finalitats i els continguts de les Ciències Socials en el currículum de l'educació infantil.
R12.1 - Utilitzar models didàctics per a treballar el medi social i cultural en l'aula i crear iniciatives didàctiques innovadores.