Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD01 - Conèixer els fonaments científics del currículum d'aquesta etapa.
DD04 - Conèixer la metodologia científica i promoure el pensament científic i l'experimentació.
DD06 - Conèixer els moments més excel·lents de la història de les ciències i les tècniques i la seua transcendència.
DD07 - Elaborar propostes didàctiques en relació amb la interacció ciència, tècnica, societat i desenvolupament sostenible.
DD08 - Desenvolupar l'interès i el respecte pel medi natural.
DDUJI05 - Aprendre tècniques experimentals.
DDUJI06 - Dissenyar i elaborar materials didàctics en l'àmbit de la didàctica de les Ciències de la Naturalesa en aquesta etapa.
R16.7 - Elaborar propostes didàctiques en relació amb la interacció ciència, tècnica, societat i desenvolupament sostenible.
R16.6 - Aplicar l'ensenyament de la ciència connectant-la amb la història i la filosofia de la ciència.
R16.5 - Conèixer els fonaments científics del currículum en aquesta etapa (desenvolupament personal: físic, intel·lectual, afectiu, social, estètic).
R16.4 - Conèixer les activitats i tècniques de treball, pròpies de les ciències experimentals, per a l'ensenyament-aprenentatge del medi natural en educació infantil.
R16.3 - Conèixer que l'educació ambiental és el procés que consisteix a reconèixer valors i aclarir conceptes a fi de fomentar les actituds necessàries per a comprendre i apreciar les interrelacions entre l'home, la seua cultura i el medi físic.
R16.2 - Conèixer la metodologia científica, amb el desenvolupament de les fases del treball científic, per a promoure el pensament científic i l'experimentació en els nivells de l'educació infantil.
R16.1 - Dissenyar i construir recursos didàctics com a procediment més formatiu i creador en l'etapa d'educació infantil.