Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD23 - Saber utilitzar el joc com principal recurs didàctic, així com dissenyar activitats d'aprenentatge basades en principis lúdics.
DDUJI19 - Potenciar l'ús del llenguatge corporal per a aconseguir una millor expressió, respectar el treball propi i desenvolupar habilitats socials.
DDUJI21 - Ser capaç de crear propostes motrius adequades a cada grup d'edat en l'etapa d'educació infantil.
DDUJI32 - Ser capaç de dissenyar, aplicar i avaluar activitats i materials que fomenten la creativitat infantil.
FB06 - Saber promoure l'adquisició d'hàbits entorn de l'autonomia, la llibertat, la curiositat, l'experimentació, la imitació, l'acceptació de normes i de límits i el joc simbòlic i heurístic.
FB23 - Detectar carències afectives, alimentàries i de benestar que pertorben el desenvolupament físic i psíquic adequat dels estudiants.
FBUJI11 - Conéixer el desenvolupament psicomotor i dissenyar intervencions destinades a promoure’l.
FBUJI12 - Crear propostes motrius respectant els aspectes òptims del creixement i desenvolupament saludable.
FBUJI13 - Detectar situacions de falta de benestar del xiquet o xiqueta que siguen incompatibles amb el seu desenvolupament i promoure la seua millora.
FBUJI14 - Dissenyar activitats encaminades al desenvolupament de les habilitats motrius.
FBUJI15 - Distingir les actuacions motores que s'adeqüen millor al desenvolupament físic harmònic i equilibrat.
FBUJI16 - Observar i valorar l'evolució motriu dels xiquets i xiquetes, relacionant els patrons motrius i conductuals amb una correcta maduració.
FBUJI17 - Potenciar en els xiquets i xiquetes el coneixement i control del seu cos i les seues possibilitats motrius, així com els beneficis que tenen sobre la salut.
FBUJI18 - Realitzar exposicions teòriques i pràctiques al voltant d'aspectes metodològics de l'educació motriu.
FBUJI19 - Ser capaç d'ajustar les situacions motrius a les individualitats psicomotores i sociomotores dels xiquets i xiquetes.
R08.8 - Analitzar les decisions interactives que el docent ha d'adoptar durant l'ensenyament tenint com a referència estudis d'intervenció docent.
R08.7 - Treballar en equip i individualment de forma eficient tant en activitats de caràcter teòric com a pràctic, buscant els recursos i estratègies.
R08.6 - Detectar possibles carències motrius, afectives i de benestar.
R08.5 - Dissenyar situacions d'aprenentatge ajustades a unes finalitats educatives concretes en un context determinat.
R08.4 - Fomentar i promoure l'ús del llenguatge corporal i el coneixement del cos.
R08.3 - Programar i construir situacions educatives capaces d'afavorir la creativitat.
R08.2 - Comparar i valorar les teories actuals sobre l'aprenentatge motriu, construint tasques que afavorisquen el desenvolupament dels xiquets i xiquetes.
R08.1 - Construir propostes de planificació curricular, des del respecte de les competències bàsiques de l'etapa pel que fa a l'aprenentatge motriu.