Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Temari
1. La competència comunicativa i els seus components lingüístics i no-lingüístics: de la proposta de Hymes (1967) a l’actualitat.
1.1.L'ensenyament
reflexiu
1.2.
Meaning makers
1.3.
La competència comunicativa
1.4.
De Hymes al MCER
2. Kumaravadivelu o l’ensenyament de la llengua anglesa més enllà del concepte de mètode. Enfocaments discursius i centrats en la competència comunicativa en l’ensenyament de la llengua anglesa: de la gramàtica a la pragmàtica.
2.1 Enfocaments
discursius i centrats en la competència comunicativa en l’ensenyament de la
llengua anglesa
2.2 De la
gramàtica a la pragmàtica
3. El paper de la cultura (Big C- and little c- culture) en l’ensenyament/aprenentatge de la llengua anglesa: de la competència lingüística y sociolingüística a la competència intercultural.
3.1. La cultura i el pensament crític
3.2. La competència intercultural
4. El foment de la participació escolar en experiències d’internacionalització mitjançant l’ús de l’anglés com a lingua franca (ELF): programes de mobilitat (Erasmus +) i projectes e-twinning.
4.1.
Programes de mobilitat
4.2. Projectes e-twinnning