Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD22 - Conéixer el currículum de la llengua oral i de la llengua escrita de l'etapa
DDUJI17 - Desenvolupar de manera progressiva les competències, tant generals, com lingüístiques i comunicatives dels i les alumnes, mitjançant la pràctica integrada de les quatre habilitats a l'aula de llengua anglesa
DDUJI30 - Conéixer els principals corrents didàctics de l'ensenyament de les llengües estrangeres i la seua aplicació a l'aula de llengua anglesa, en els diferents nivells establits en el currículum.
DDUJI31 - Planificar el que serà ensenyat i avaluat, així com de la selecció i elaboració d'estratègies d'ensenyament, tipus d'activitats i materials de classe per a l'aula de llengua anglesa
FB01 - Comprendre els processos d'aprenentatge en el període 6-12 anys
R38.6 - Elaborar i presentar una proposta didàctica original per a l'ensenyament/aprenentatge de les cinc habilitats lingüístiques en anglés mitjançant el dossier i des d'una perspectiva de tractament integrat de llengües, ateses les característiques motrius, cognitives, socioafectives i comunicatives de l'alumnat en edats compreses entre els 6 i els 12 anys
R38.5 - Identificar, analitzar i qüestionar com els llibres de text d'anglés per a primària plantegen l'ensenyament de les cinc habilitats lingüístiques
R38.4 - Comparar i contrastar com els llibres de text d'anglés per a primària i els quaderns d'aprenentatge o dossiers “júnior” treballen l'ensenyament/aprenentatge d'aquesta llengua estrangera a partir de les cinc habilitats lingüístiques a desenvolupar en aquesta etapa educativa
R38.3 - Reconéixer i seleccionar mètodes, enfocaments i tècniques destinades al desenvolupament progressiu de les cinc habilitats lingüístiques per a l'aula de llengua anglesa en l'etapa d'educació primària
R38.2 - Definir els principis teòrics i metodològics de l'aprenentatge de l'anglés a partir de la integració de les cinc habilitats lingüístiques definides en el marc europeu comú de referència per a les llengües, d'acord amb els diferents nivells curriculars
R38.1 - Descriure i exemplificar el currículum de llengua anglesa tant en el seu vessant oral com escrit per a l'etapa d'educació primària, segons el nivell de desenvolupament cognitiu, motor, social i comunicatiu dels i les escolars en el període de 6 a 12 anys