Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD19 - Desenvolupar i avaluar continguts del currículum mitjançant recursos didàctics apropiats.
DD20 - Comprendre els principis bàsics de les ciències del llenguatge i la comunicació.
DD22 - Conèixer el currículum de la llengua oral i de la llengua escrita de l'etapa.
DD24 - Conèixer els principis didàctics per a l'ensenyança-aprenentatge de la llengua oral i escrita.
DD26 - Conèixer les dificultats per a l'aprenentatge de les llengües oficials d'estudiants d'altres llengües.
DDUJI22 - Conèixer el procés d'ensenyament-aprenentatge inicial de la llengua escrita.
DDUJI23 - Conèixer els principis d'ensenyament-aprenentatge de llengües en contacte.
FB01 - Comprendre els processos d'aprenentatge en el període 6-12 anys.
FB25 - Identificar i conèixer les dificultats d'aprenentatge en la lectura i l'escriptura.
R12.9 - Aplicar el currículum de llengua espanyola als materials didàctics per a adaptar-los als diferents cursos de l'educació primària.
R12.8 - Detectar dificultats d'aprenentatge relacionades amb la lectura i l'escriptura en l'alumnat de 6 a 12 anys.
R12.7 - Planificar l'ensenyament-aprenentatge inicial de la llengua escrita segons les necessitats i el desenvolupament cognitiu i social de l'alumnat en el període de 6 a 12 anys.
R12.6 - Adaptar els programes lingüístics a les necessitats de l'estudiantat alòglota.
R12.5 - Fer ús de recursos i estratègies per al desenvolupament de les quatre habilitats lingüístiques bàsiques en l'alumnat de 6 a 12 anys.
R12.4 - Presentar propostes didàctiques basades en els principis de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua oral i escrita.
R12.3 - Aplicar el currículum als materials didàctics per a adaptar-los als diferents cursos de l'educació primària.
R12.2 - Identificar el potencial didàctic d'un enfocament integrat de llengües primeres en el context sociolingüístic valencià.
R12.1 - Valorar el llenguatge com a eina de comunicació, d'acord amb els principis científics corresponents.