Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 80 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 10 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E08 - Capacitat per a dissenyar i construir models que representen la informació necessària per a la creació i visualització d'imatges interactives.
E12 - Capacitat per a avaluar, usar i estendre motors de jocs.
G09 - Aprenentatge autònom.
IR06 - Coneixement i aplicació dels procediments algorítmics bàsics de les tecnologies informàtiques per a dissenyar solucions a problemes i analitzar la idoneïtat i complexitat dels algoritmes proposats.
IR07 - Coneixement, disseny i utilització de forma eficient dels tipus i estructures de dades més adequats per a la resolució d'un problema.
IR10 - Coneixement de les característiques, funcionalitats i estructura dels sistemes operatius i dissenyar i implementar aplicacions basades en els seus serveis.
IR14 - Coneixement i aplicació dels principis fonamentals i tècniques bàsiques de la programació paral·lela, concurrent, distribuïda i de temps real.
E12, IR07, IR14 - Usar motors de jocs per a la creació de videojocs.
E12, IR06, IR07 - Realitzar extensions i modificacions sobre motors de jocs.
E12, IR06, IR07 - Explicar el funcionament d’un motor de jocs.
E12, G09 - Avaluar les característiques tècniques dels motors de jocs com a tecnologia per a la creació de videojocs.
E08, IR06, IR07 - Explicar els principis bàsics de la creació d’imatges interactives.