Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 90 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E15 - Capacitat per a crear i analitzar jocs en els seus elements fonamentals i desenvolupar la compressió de quines són les claus que determinen el seu funcionament i desenvolupament.
G04 - Coneixement d'una llengua estrangera.
G05 - Capacitat de gestió de la informació.
G10 - Creativitat.
E15, G10, G05 - Desenvolupar de forma precisa, ordenada i clara tota la informació relativa al disseny d’un projecte de videojoc.
E15, G10 - Dissenyar sistemes d’equilibri entre les mecàniques de joc, els objectius a complir i els possibles conflictes dins i fora del joc.
E15, G10 - Dissenyar escenaris i entorns equilibrats per al desenvolupament del joc.
E15, G05 - Conèixer i controlar tots els elements i objectes que participen en la configuració d’un joc i la capacitat d’establir un equilibri harmònic entre aquests.
G04 - Redactar un text en anglès tècnic sobre videojocs.
E15 - Definir regles que harmonitzen amb les possibilitats tecnològiques i aporten fluïdesa, així com dinàmiques del joc com a elements protagonistes en la construcció del disseny.