Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Anual
Ensenyaments pràctics (pràctiques externes)
234 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E13 - Especificació dels objectius del servei que es proporcionarà al client.
E14 - Avaluació de les característiques rellevants dels individus, els grups, les organitzacions i les situacions utilitzant mètodes apropiats.
E15 - Desenvolupament dels serveis o productes a partir de les teories i mètodes psicològics per a ser utilitzades pels psicòlegs o els mateixos clients.
E16 - Identificació, preparació i realització d’intervencions apropiades per a aconseguir els objectius plantejats utilitzant els resultats de l’avaluació i les activitats de desenvolupament.
E17 - Anàlisi de l’adequació de les intervencions en termes de compliment del pla d’intervenció i èxits del conjunt d’objectius.
E18 - Informació adequada als clients per a satisfer les necessitats i les expectatives d’aquests clients.
G07 - Capacitat d’organització i planificació
G09 - Presa de decisions.
G13 - Treball en un context interdisciplinari.
G03 – Capacitat de treball en equip
G06 – Aprenentatge autònom
G08 – Resolució de problemes
Ser capaç, d’una banda, de desenvolupar un adequat pla d’intervenció per a aconseguir els objectius i d’altra banda, d’aplicar els mètodes d’intervenció que directament afecten els individus o aspectes seleccionats de la situació, d’acord amb aqueix pla d’intervenció.
Ser capaç d’avaluar la viabilitat, fiabilitat i validesa del servei o producte dissenyat, així com la seua utilitat, satisfacció del client, facilitat d’ús per a l’usuari, costos i altres aspectes, considerant el context en què s’utilitzarà
Ser capaç d’aplicar els mètodes d’intervenció que permeten als individus, grups o organitzacions aprendre i prendre decisions en el seu propi interès, introduir serveis o productes i promoure el seu ús adequat per part dels clients o d’altres psicòlegs
Ser capaç de seleccionar i aplicar les tècniques de mesurament apropiades per a la realització del pla de valoració i de formular conclusions sobre l’eficàcia de les intervencions.
Ser capaç de realitzar l’avaluació d’individus, grups, organitzacions i situacions per mitjà d’entrevistes, tests, observació i altres tècniques adequades, en un context rellevant per al servei sol·licitat.
Ser capaç de proposar i negociar amb el client objectius acceptables i realitzables, així com els criteris per a avaluar la consecució d’aquests.
Ser capaç de proporcionar retroalimentació als clients utilitzant mitjans orals i/o audiovisuals apropiats i també d’elaborar informes per als clients sobre els resultats de l’avaluació, el desenvolupament de productes o servicis, les intervencions i/o avaluacions.
Ser capaç de dissenyar un pla per a la valoració d’una intervenció incloent-hi criteris derivats del pla d’intervenció i dels objectius proposats.
Ser capaç de detectar, aclarir i analitzar les necessitats del client, utilitzant els mètodes apropiats, a fi de determinar les accions significatives que s’han de realitzar.
Ser capaç de definir el servei o producte identificant els grups d’interès i de dissenyar-lo o adaptar-lo d’acord amb els requisits, restriccions, definint les especificacions del producte o servei i prenent en consideració el context en què s’utilitzarà.