Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (pràctiques externes)
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 25 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E07 - Coneixement i comprensió dels distints mètodes d’avaluació, diagnòstic i tractament psicològic en diferents àmbits aplicats de la Psicologia.
E08 - Promoció de la salut i la qualitat de vida dels individus, grups, comunitats i organitzacions en els distints contextos: educatiu, clínic, treball i organitzacions i comunitari, a través dels mètodes propis de la professió.
E09 - Identificació de les necessitats i demandes dels destinataris en els diferents àmbits d’aplicació i establiment de les metes de l’actuació psicològica.
G10 - Coneixement d’una llengua estrangera
G04 – Raonament crític
Obtindre la informació rellevant a partir de dades d’avaluació i establir objectius de tractament.
Identificar quins són els problemes principals en un cas i establir objectius de tractament
Identificar quines són les hipòtesis principals en un cas i establir els instruments d’avaluació específics a utilitzar
Entendre i comunicar-se de forma argumentada en anglès sobre aspectes científics relacionats amb l’avaluació i intervenció clínica.
Delimitar i resumir la informació recollida en l’avaluació i plasmar-la en un informe de forma adequada.
Conèixer els programes de tractament amb suport empíric que promocionen la salut i la qualitat de vida atenent la informació recollida en l’avaluació.
Conèixer els programes de tractament amb suport empíric en un context clínic.
Conèixer els mètodes i tècniques d’avaluació més adequats en un context clínic.