Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 1
Temari
PART I: FONAMENTS D'ADMINISTRACIÓ D'EMPRESESTEMA 1. L'EMPRESA I L'ESTUDI DE L'ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES1.1. L'Administració d'Empreses1.2. El concepte d'empresa1.3. L'empresa com a sistema1.4. Tipus d'empreses1.5. Empresari, directiu i govern de l'empresaTEMA 2. L'EMPRESA I EL SEU ENTORN2.1. Concepte i naturalesa de l'entorn2.2. Entorn general2.3. Entorn competitiu2.4. Estratègies competitives de l'empresaTEMA 3. CREACIÓ D'EMPRESES I ESPERIT EMPRENEDOR3.1. L'emprenedor: Principals motivacions i dificultats3.2. La creació d'empreses3.3. Factors d'èxit i de fracàs en la creació d'empreses3.4. El pla de negoci en el procés de creació d'una empresa3.5. La creació d'empreses basada en una idea ja explotada: la franquíciaTEMA 4. L'EVOLUCIÓ DE L'EMPRESA4.1. Decisions relacionades amb l'abast de les activitats de l'empresa4.2. Direccions de creixement empresarial: estratègies corporatives4.3. La internacionalització de l'empresa4.4. Maneres de creixement empresarial: El creixement intern, el creixement extern i el creixement híbridTEMA 5. ELS VALORS DE L'EMPRESA: CULTURA, MISSIÓ, VISIÓ, ÈTICA I RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA5.1. Els valors de l'empresa5.2. La cultura empresarial5.3. Missió i visió5.4. ètica empresarial5.5. Responsabilitat social corporativa i sostenibilitatTEMA 6. LA FUNCIÓ DE DIRECCIÓ6.1. Els nivells directius6.2. Les funcions de la direcció6.3. Els rols directius6.4. Les habilitats directives6.5. La presa de decisionsPART II: FONAMENTS DE MÀRQUETINGTEMA 7. INTRODUCCIÓ A EL CONCEPTE DE MÀRQUETING7.1. Què és el Màrqueting?7.2. Les aplicacions de l'Màrqueting7.3. Evolució del concepte de Màrqueting: Enfocaments de l'Màrqueting a l'empresa7.4. La gestió de Màrqueting: Màrqueting estratègic i Màrqueting operatiuTEMA 8. MÀRQUETING DE RELACIONS8.1. Màrqueting de relacions vs Màrqueting transaccional8.2. Gestió de relacions amb el client8.3. Gestió de relacions amb diferents stakeholders8.4. Màrqueting intern8.5. Enfocament social de l'màrqueting. Sostenibilitat.ODS12: Producció i Consum ResponsableTEMA 9. GESTIÓ DE LA INFORMACIÓ DE MÀRQUETING9.1. Subsistemes d'informació de màrqueting9.2. Fonts d'informació de màrqueting9.3. El procés de la investigació de mercatsODS12: Producció i Consum ResponsableTEMA 10. EL PROCÉS DE PLANIFICACIÓ DE MÀRQUETING10.1. Planificació de màrqueting a l'empresa10.2. Anàlisi de la situació10.3. Diagnòstic: Anàlisi DAFO10.4. Fixació d'objectius de màrqueting i estratègies de màrqueting10.5. Plans d'acció. Màrqueting -Mix: Producte, Preu, Comunicació i Distribució.