Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 55 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi.
CG09 - Raonament crític
EA02 - Capacitat per a la divulgació de les qüestions econòmiques
EP12 - Definir objectius i estratègies en l’àmbit del màrqueting social i polític.
Prendre la paraula en grup amb facilitat; transmetre convicció i seguretat i adaptar el discurs a les exigències formals requerides.
Dissenyar campanyes de màrqueting social.
Desenvolupar campanyes de màrqueting polític i electora
Argumentar la pertinència dels judicis que s’emeten i analitzar la coherència de la pròpia conducta, fonamentant-los en els principis i valors que se sostenen.
Analitzar la importància del màrqueting en els entitats no lucratives i en l’àmbit polític
Analitzar la coherència dels judicis propis i aliens i valorar les seues implicacions personals i socials.
Afrontar la realitat utilitzant el coneixement de caràcter globalitzador.