Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 55 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi.
CG10 - Lideratge.
EP01 - Analitzar la informació comercial per a la presa de decisions.
EP10 - Estratègies organitzatives i de gestió del departament de vendes.
EA04 – Habilitat en la recerca d’informació i investigació
Ser capaç d’adquirir habilitats per a analitzar i buscar informació provinent de fonts diverses de situacions actuals en l’economia
Relacionar i analitzar la venda amb l’estratègia de màrqueting
Prendre iniciatives que se sap comunicar amb convicció i coherència estimulant als altres.
Identificar les carències d’informació i establir relacions amb elements externs a la situació plantejada.
Diferenciar i aplicar les tasques i fases bàsiques de la venda.
Definir i conèixer les característiques de la venda personal.
Conèixer i saber analitzar diverses fonts d’informació.
Conèixer i analitzar la informació del mercat.