Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Adaptació a noves situacions.
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG07 - Comunicació oral i escrita en llengua nativa.
CG10 - Creativitat.
CG12 - Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi.
CG16 - Raonament crític.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
292 - Habilitats de creació publicitària del naming, publicitat de guerrilla i per a la creativitat oculta en la conjugació de la reason why com a argumentació principal en la redacció del missatge publicitari.
272 - Habilitat per a detectar els principis de coherència de campanya en el procés de conceptualització de la redacció de conceptes i textos publicitaris.
262 - Foment del pensament creatiu per a la redacció publicitària en mitjans convencionals i no convencionals.
185 - Competència per a determinar els condicionants publicitaris i creatius en l'elaboració de la redacció publicitària.
138 - Capacitat per a potenciar els fonaments bàsics en la redacció publicitària: correcció, adaptació i eficàcia en la construcció de missatges publicitaris.
137 - Capacitat per a l'elaboració d'estratègies de l'argumentació per a la redacció de l'eslògan publicitari.