Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Ensenyaments teòrics
6 | 16 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
6 | 16 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
5 | 5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 64 |
Hores presencials | Hores no presencials |
• Transmetre a l'estudiant el sentit i finalitat de les Noves Tecnologies com a instrument al servei del màrqueting de relacions. • Proporcionar una visió àmplia de les variables que influeixen en la decisió de compra a distància des d'una perspectiva teoricopràctica. • Conèixer les motivacions i risc percebut en la decisió de compra en els entorns virtuals. • Millorar l'aplicació dels coneixements de l'alumne a la solució de problemes • Millorar la transferència de coneixement mitjançant l'ús de programes de simulació • Millorar la comprensió de conceptes abstractes • Incrementar la motivació dels alumnes • Preparar els estudiants per a la presa de decisions tant estratègiques de màrqueting • Habilitat per prendre decisions i resoldre problemes amb rapidesa • Capacitat d'organització i planificació. • Capacitat d'anàlisi i síntesi d'informació • Analitzar els comportaments organitzatius o d'un sector d'activitat • Habilitat per argumentar des de criteris raonables les decisions adoptades. • Capacitat d'aplicar coneixements teòrics a un problema pràctic. • Promoure la innovació i creativitat en el disseny d'estratègies i decisions de màrqueting. • Desenvolupar l'orientació a l'assoliment i gran visió comercial, emfatitzant la necessitat d'avaluar i mesurar els resultats de màrqueting. • Promoure el desenvolupament d'actituds i valors que establisquen condicions favorables per a un comportament ètic en el desenvolupament de l'activitat professional.
• Determinar els antecedents i conseqüències de la satisfacció i lleialtat en les compres virtuals. • Analitzar la influència de l'estratègia de màrqueting en la decisió de compra interactiva. • Caracteritzar el perfil del comprador a distància. • Permetre que els estudiants practiquin les seves habilitats en una quantitat de temps concentrada abans de intentarlas en un ambient de negoci veritable. • Desenvolupar la capacitat d'anàlisi de les conseqüències de les decisions adoptades.