El temari arreplega els principals continguts de l'assignatura, que es desenvoluparan a través d'activitats, individuals i en grup, en les quals s'integraran coneixements, habilitats i actituds. En cap cas ha d'entendre's que el present temari representa una seqüència de continguts cronològicament ordenada. Els continguts que es desenvoluparan són els següents:
Bloc 1: Introducció a les tecnologies, llenguatges i mitjans educatius
- Tecnologies, llenguatges i eines multimèdia.
- Tecnologies de la comunicació: xarxes socials i educació.
- Tecnologies emergents: videojocs, transmèdia, realitat virtual/augmentada, etc.
- Pensament computacional: joc unplugged, programació i robòtica.
Bloc 2: Disseny, producció i avaluació d'activitats d'ensenyament-aprenentatge amb les noves tecnologies
- La competència digital en el currículum.
- Anàlisi i avaluació de bones pràctiques educatives amb TIC.
- El procés de disseny d'activitats didàctiques.
- Selecció, organització i integració de recursos tecnològics en l'aula i el centre.
Bloc 3: La competència digital docent i el desenvolupament professional.
- L'educació en la societat de la informació.
- La competència digital docent.
- Entorns personals d'aprenentatge (PLE).
- Recursos educatius oberts (OER)
Els continguts i activitats de l'assignatura seguiran, des d'una visió crítica i reflexiva, les recomanacions del European Framework for the Digital Competence of Educators (DigCompEdu) nivell B2.