Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Anual
Ensenyaments pràctics (pràctiques externes)
360 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
22 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 66 |
Hores presencials | Hores no presencials |
P01 - Conèixer formes de col·laboració amb els diferents sectors de la comunitat educativa i de l'entorn social.
P02 - Conèixer i aplicar els processos d'interacció i comunicació a l'aula, així com dominar les destreses i habilitats socials necessàries per a fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i la convivència.
P04 - Participar en l'activitat docent i aprendre a saber fer, actuant i reflexionant des de la pràctica.
P05 - Participar en l'activitat docent i aprendre a saber fer, actuant i reflexionant des de la pràctica en anglés.
P06 - Participar en les propostes de millora en els diferents àmbits d'actuació que es puguen establir en un centre.
P07 - Regular els processos d'interacció i comunicació en grups d'alumnat de 6-12 anys.
PEF1 - Adquirir un coneixement pràctic de l'aula d'Educació Física i de la gestió d'aquesta.
PEF2 - Controlar i fer el seguiment del procés educatiu i, en particular, d'ensenyament i aprenentatge mitjançant el domini de tècniques i estratègies necessàries pròpies de l'Educació Física.
PEF3 - Relacionar teoria i pràctica amb la realitat de l'aula d'Educació Física i del centre.
PEF4 - Capacitat per a preparar, seleccionar o construir materials didàctics i utilitzar-los en el marc específic de l'activitat física en educació primària.
PEF5 - Conèixer la diversitat de recursos didàctics de l'Educació Física, tant d'aula, com a externs, per a l'ensenyament/aprenentatge dels continguts d'aquesta matèria i els criteris per a decidir com i quan utilitzar-los i adaptar-los a la diversitat d'alumnes i situacions.
PEF6 - Orientar i supervisar les activitats relacionades amb l'activitat física, que s'imparteixen en el centre en horari escolar i extraescolar.
PEF7 - Ser sensible a l'interès dels i de les alumnes i capaç d'utilitzar els recursos adequats per a motivar-los en l'aprenentatge motriu i fomentar en l'alumnat una actitud favorable cap a l'activitat física.
PEF8 - Conèixer la metodologia i els recursos apropiats que han d'utilitzar-se en els processos d'ensenyament/aprenentatge de les activitats físiques.
R30 - Ser capaç de coordinar-se i treballar en equip.
R30 - Planificar i elaborar una memòria de pràctiques on recollir tot l'aprenentatge desenvolupat durant les pràctiques, i reflexionar sobre el treball exercit i el propi aprenentatge.
R30 - Planificar i desenvolupar unitats didàctiques/projectes adaptats per a tot l’alumnat que treballa de manera innovadora i transversal els continguts en l'aula d'educació física.
R30 - Participar en reunions de coordinació, tutories, claustres, activitats complementàries, etc.
R30 - Intervindre i gestionar l'aula ateses les particularitats de la pràctica d'educació física de l'etapa de primària.
R30 - Elaborar i avaluar propostes concretes d'innovació en l'ensenyament aprenentatge de l'educació física.
R30 - Conèixer i reflexionar sobre les metodologies i situacions d'ensenyament-aprenentatge de l'aula d'educació física.
R30 - Conèixer i identificar els plans, projectes i experiències innovadores sobre educació física que es duen a terme al centre.
R30 - Buscar, seleccionar críticament i dissenyar recursos didàctics que afavorisquen l'aprenentatge de l'educació física.
R30 - Analitzar els processos comunicatius i interactius amb les famílies i l'entorn socioeducatiu.
R30 - Analitzar el funcionament i l'organització del centre educatiu en el qual es desenvolupen les pràctiques.